مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:052017-02-22اجتماعي

دانش آموزانی که برای اجابت مزاج به تپه ها پناه می برند!+ویدیو


برای دانش آموزانی که در سنین کودکی ناگزیرند، صبح های زود راهی مدرسه شوند، مدرسه باید آنقدر جذاب باشد که نه تنها سحرخیزی آزارشان ندهد، بلکه بی صبرانه منتظر شروع یک کلاس درس دیگر باشند.

- اگرچه این شرایط در بسیاری از مناطق کشور وجود دارد، اما هنوز مدرسه هایی وجود دارد که با کمترین امکانات رفاهی _ بهداشتی و در فقر کامل اداره می شوند.

مثل مدارسی در جنوب استان کرمان که حتی سرویس بهداشتی هم ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در شهرستان رودبار جنوب (استان کرمان)، خدمات رسانی دولتی را زیر سئوال برده است، وجود تعداد زیادی مدرسه با کم ترین امکانات و اداره آنها در فقر مالی کامل است؛ مدارسی که نه تنها دورترین آنها از مرکز شهرستان، کپری هستند و تقریباً هیچ چیز ندارند، نزدیک ترین آنها نیز در امکاناتی مثل سرویس بهداشتی و سیستم گرمایشی_ سرمایشی نمره ای جز صفر نمی توانند بگیرند.

در این شرایط تصور کنید، دانش آموزان شهرستان رودبار جنوب صبح های زود باید با چه انگیزه ای بیدار و راهی مدرسه شوند؟ دانش آموزانی که عمدتاً به دلیل فقر اقتصادی خانواده در خانه از شرایط مناسب غذایی و رفاهی برخوردار نیستند و زمینه برای شکوفایی استعدادهای آنها وجود ندارد، در مدارسشان نیز با کلاس هایی تاریک و سرد و محیطی فاقد سرویس بهداشتی و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزانی که برای اجابت مزاج به تپه ها پناه می برند!+ویدیو

دانش آموزانی که برای اجابت مزاج به تپه ها پناه می برند!+ویدیو