مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 10:462017-02-22فرهنگي

10 شاعر برتر فارسی زبان افغانستان معرفی شدند


10 شاعر برتر فارسی زبان افغانستان توسط اتحادیه نویسندگان افغانستان در مراسمی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، 10 شاعر برتر فارسی زبان افغانستان توسط اتحادیه نویسندگان افغانستان در مراسمی معرفی شدند.

سید رضا محمدی ، رییس اتحادیه نویسندگان افغانستان در پایان جشنواره سراسری شعر افغانستان که در کابل برگزار شد، گفت: این اتحادیه ماه گذشته اطلاعیه اولین جشنواره سراسری شعر افغانستان را از طریق رسانه ها منتشر و به شاعران علاقه مند 20 روز فرصت داد تا آثار خود را به این جشنواره بفرستند.

محمدی افزود: پس از بررسی آثار نامزدان، مژگان فرامنش ، مهتاب ساحل ، امیر مروج ، کاوه جبران ، راشد رامز ، فرید بزگر ، اسماعیل سراب ، وحید بکتاش ، روح الامین امینی و کریمه شبرنگ به عنوان 10 شاعر برتر فارسی زبان سال 1395افغانستان انتخاب شدند.

رییس اتحادیه نویسندگان افغانستان خاطر نشان کرد: این جشنواره به هدف حرمت گذاشتن و قدرانی از زحمات و همت شاعران در عرصه ادبیات و شعر کشور راه اندازی شد.

در پایان مراسم، از شماری از شاعران پیشکسوت فارسی زبان از جمله حیدری وجودی ، فدایی هروی ، و عفیف باختری با لوح تقدیر قدردانی شد.

مهدی قزلی از شعرای شناخته شده ایرانی که به عنوان مهمان در این جشنوار شرکت کرده بود، گفت: در شرایط کنونی دولت ها ارزشی به زب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شاعر برتر فارسی زبان افغانستان معرفی شدند

10 شاعر برتر فارسی زبان افغانستان معرفی شدند