مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:452017-02-22اقتصادي

شناسایی 854 زن کارآفرین در استان تهران


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: 854 زن کارآفرین در استان تهران شناسایی شده اند و اطلاعات آنان در بانک اطلاعات این زنان ثبت شده است.

- ثریا شارقی در گفت وگو با ایسنا، افزود: 143 زن کارآفرین در شهر تهران شناسایی شده اند که به مشاغل مختلفی مانند ساخت صنایع دستی، سفال، تولید اسکاچ، گاوداری، کشت گلخانه و اداره موسسه اتومبیل کرایه مشغول هستند.

71 زن کارآفرین نیز در اسلامشهر مشغول فعالیت هستند و در حوزه هایی از خیاطی و قالیبافی تا مبلغ دینی، تربیت مداح و کاشت زعفران کار می کنند.

وی با اشاره به زنان کارآفرین شهرستان های شهریار و پردیس گفت: 16 زن کارآفرین در شهرستان شهریار مستقر هستند و در زمینه های مختلفی مانند بافت تابلو فرش، پرورش اسب پونیا و اسب مینیاتور و ماهی های زینتی فعالیت می کنند.

شهرستان پردیس نیز دارای 14 زن کارآفرین است که جواهرسازی، خیاطی و تولید انواع نان های حجیم و رژیمی از جمله فعالیت های آنان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران اضافه کرد: 64 زن کارآفرین در شهرستان بهارستان شناسایی شده اند که در حوزه هایی مانند چرم دوزی، دکه داری، نگین کاری لباس فعال هستند.

134 زن کارآفرین نیز در ورامین زندگی می کنند که از اغذیه فروشی گرفته تا اداره مراکز توانبخشی معلولان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 854 زن کارآفرین در استان تهران

شناسایی 854 زن کارآفرین در استان تهران