مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:362017-02-22اقتصادي

چه بانک های خارجی پس از برجام با ایران همکاری می کنند؟


امروز بانک‎های دسته سه و چهار اروپایی و بعضی از بانک‎های آسیایی همکاری جزیی با ما دارند و آن چیزی که در برجام پیرامون ایجاد یک شرایط مثبت در اقتصاد ایران تعهد شده بود عملیاتی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با میزان درباره عدم لغو تحریم‎های بانکی پس از توافق برجام اظهار کرد: یکی از محورهایی که مجلس درباره بحث توافق برجام مکررا نسبت به آن واکنش نشان می‎دهد عملیاتی نشدن تعهدات طرف مقابل در خصوص بحث نظام بانکی است.

وی افزود: در حال حاضر بانک‎های ما درحوزه نقل و انتقال وجوه و موارد مشابه با مشکلات متعددی روبرو هستند که هنوز حتی با وجود برجام رفع نشده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: متاسفانه آن چیزی که قبل از برجام پیش‎بینی شده و دولتمردان ما نیز درباره آن صحبت کرده بودند پیرامون تعامل بانک های خارجی با بانک‎های ایرانی عملیاتی نشده است.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز بانک‎های دسته سه و چهار اروپایی و بعضی از بانک‎های آسیایی همکاری جزیی با ما دارند و آن چیزی که در برجام پیرامون ایجاد یک شرایط مثبت در اقتصاد ایران تعهد شده بود عملیاتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه بانک های خارجی پس از برجام با ایران همکاری می کنند؟

چه بانک های خارجی پس از برجام با ایران همکاری می کنند؟