مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:352017-02-22سياسي

کتاب «حاجی فیروز» رونمایی و بررسی می شود


آیین رونمایی از چاپ سوم کتاب «حاجی فیروز» و نشست تقدیر از راوی و بررسی این کتاب با حضور همرزمان راوی کتاب حاجی فیروز (فیروز احمدی)، یکی از سرداران دوران دفاع مقدس، - آیین رونمایی از چاپ سوم کتاب حاجی فیروز و نشست تقدیر از راوی و بررسی این کتاب با حضور همرزمان راوی کتاب حاجی فیروز (فیروز احمدی)، یکی از سرداران دوران دفاع مقدس، دست اندرکاران چاپ و نشر این کتاب و همکاران رسانه ای به میزبانی خبرگزاری دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،کتاب حاجی فیروز خاطرات دیده بان جانباز فیروز احمدی است که به قلم میثم رشیدی توسط نشر نارگل منتشر شده و در مدت کوتاهی به چاپ سوم رسیده است.

خاطرات دیده بان جانباز، فیروز احمدی از دوران جنگ تحمیلی در کتابی با عنوان حاجی فیروز به قلم میثم رشیدی و همکاری مونا معصومی از خبرنگاران عرصه حماسه و جهاد، چندی پیش توسط نشر نارگل منتشر شد و در مدت کوتاهی به چاپ سوم رسید.

فیروز احمدی که در همان روزهای آغازین جنگ با پیوستن به گردان 9 سپاه و آموزش در پادگان امام حسین(ع) به جبهه های غرب و جنوب رفت، پس از مدتی در رسته دیده بانی مهارت پیدا کرد.

او در لشکر 10 سیدالشهدا(ع) و تیپ 110 خاتم الانبیاء (ص) مشغول فعالیت بود و بجز روزهایی که به دلیل مجروحیت قادر به جنگیدن نبود، در همه عملیات های دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «حاجی فیروز» رونمایی و بررسی می شود

کتاب «حاجی فیروز» رونمایی و بررسی می شود