مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:302017-02-22اجتماعي

راه اندازی تورهای رایگان یزدگری در ایام نوروز


کهن شهر یزد از جمله استان های تاریخی و منحصر به فرد است که با داشتن جاذبه های زیبا و کم نظیر تاریخی و طبیعی همه ساله به ویژه در ایام نوروز، گردشگران و مسافران داخلی و خارجی زیادی را به سوی خود جلب می کند.

- علاوه بر معماری زیبای بناها و اماکن تاریخی، مساجد و بازارهای سنتی و بافت تاریخی پویا و زنده شهر یزد، ویژگی های متنوع طبیعت استان برای گردشگران داخلی و خارجی جالب و جذاب است به طوری که در این دیار، کویر و رمل ها را در فاصله نزدیکی از مناطق کوهپایه ای و کوهستانی سرسبز می توان مشاهده کرد.

شهرداری یزد به عنوان شهرداری دومین شهر تاریخی جهان، چندسالی است که اقدامات زیربنایی مناسبی را در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مسافران و گردشگران به ویژه در ایام نوروز در دستور کار خود قرار داده است.

محمدرضا پیرنیا مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در همین رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری تورهای یزدگردی رایگان ویژه ایام نوروز خبر داد.

وی عید نوروز را یکی از اعیاد ملی و مذهبی ایرانیان دانست و بیان کرد: هرساله شهرداری یزد متناسب با امکانات و توان خود سعی می کند اقدامات مطلوبی و رفاهی قابل توجهی برای همشهریان و مسافران نوروزی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تورهای رایگان یزدگری در ایام نوروز

راه اندازی تورهای رایگان یزدگری در ایام نوروز