مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:262017-02-22اقتصادي

مفسد اقتصادی که موجب خودکشی یک انسان شد


سازنده پروژه مجتمع مسکونی "آ" واقع در شهرری 5سال پیش 8میلیارد تومان از 190 بی خانمان پول گرفت تا دوساله مسکن آنها را تحویل دهدولی تا امروز حتی یک واحد را تحویل نداده، - پیگیری خریداران از مسئولان هم به در بسته خورده و یک خریدار خودکشی نافرجام داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، یکی از خریداران پروژه مسکونی "آ" واقع در ورودی شهرری اظهار کرد: طی سال های 90 تا 93 حدود 190 خریدار اقدام به پیش خرید واحدهای پروژه مجتمع مسکونی "آ" کردند و قرار بود دو سال پس از امضای قرارداد واحدها تحویل خریداران شود.

وی با یادآوری این که پیش فروش این واحدها از ابتدای سال 90 آغاز شد، افزود: در سال های 91، 92 و 93 نیز فروشنده اقدام به پیش فروش این واحدها کرده که از این طریق 7 تا 8 میلیارد تومان را از خریداران دریافت کرد.

وی با بیان این که خریداران بسته به نوع واحد بین 30 تا 150 میلیون تومان را به حساب فروشنده واریز کرده اند، تصریح کرد: با توجه به خلف وعده تحویل واحدها، در ابتدا خریداران از طریق مذاکره پیگیر رفع مشکل شدند که این کار بی فایده بود و در نهایت از شخص مورد نظر شکایت های متعددی صورت گرفت.

وی با اشاره به این که شخص فروشنده ساخت یک مجتمع 10واحدی را در کارنامه خود دارد، گفت: مشخص نیست چرا شکایت خریداران از فروشنده (سازنده) تاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفسد اقتصادی که موجب خودکشی یک انسان شد

مفسد اقتصادی که موجب خودکشی یک انسان شد