مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:252017-02-22بين الملل

عفو بین الملل: اظهارات سمی ترامپ جهان را جای تاریکتری کرده است


سازمان عفو بین الملل امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، لفاظی های سمی دونالد ترامپ در مسیر رسیدن به کاخ سفید آغازگر روند جهانی "سیاست تفرقه روزافزون" است که جهان را جای تاریکتری کرد.

- سازمان عفو بین الملل امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، لفاظی های سمی دونالد ترامپ در مسیر رسیدن به کاخ سفید آغازگر روند جهانی "سیاست تفرقه روزافزون" است که جهان را جای تاریکتری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، عفو بین الملل در گزارش سالانه اش با پوشش 159 کشور اعلام کرد، اصولی چون "شرافت و برابری انسانی" از سوی سیاستمدارانی که به دنبال شرکت در انتخابات هستند مورد هجمه قرار گرفته و این مورد درباره دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که 20 ژانویه روی کار آمد، به حد صفر کاهش یافت.

این نهاد حقوق بشری با صدور بیانیه ای گفت: لفاظی های سمی کمپین دونالد ترامپ نمونه یک رویه جهانی به سمت "سیاست تفرقه آمیزتر و خشن تر" است.

با افزایش لفاظی های تنفرآمیز علیه مهاجران در سراسر اروپا و ایالات متحده، جهان به "مکانی تاریک تر و بی ثبات تر" تبدیل شده است.

عفو بین الملل همچنین تاکید کرد: اولین نشانه ها از سخنان ترامپ حاکی از یک سیاست خارجی بود که به صورت چشمگیری همکاری چندجانبه را تضعیف و عصر جدیدی از بی ثباتی بیشتر و تردید مشترک ایجاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل: اظهارات سمی ترامپ جهان را جای تاریکتری کرده است

عفو بین الملل: اظهارات سمی ترامپ جهان را جای تاریکتری کرده است