مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:202017-02-22اجتماعي

ساختمان جدید بنیاد نخبگان خوزستان افتتاح شد


ساختمان جدید بنیاد نخبگان استان خوزستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساختمان جدید بنیاد نخبگان خوزستان با حضور دکتر سیدمهدی موسوی کوهپر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان، دکتر علیرضا زراسوندی، رییس بنیاد نخبگان خوزستان و دکتر عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان افتتاح شد.

این ساختمان با زیربنای 800 مترمربع در محل اتوبان گلستان، بلوار چمران، کوچه سازمان محیط زیست واقع شده است که طی یک تفاهم نامه 10 ساله بین استانداری و بنیاد ملی نخبگان خوزستان در اختیار این نهاد قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ششمین نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان که سوم آبان ماه در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، دکتر زراسوندی رییس بنیاد نخبگان استان با اشاره به مشکلات ساختمان بنیاد از حیث مستهلک بودن و مسائل امنیتی، تعیین تکلیف موضوع و رفع این مشکل را خواستار شد.

استانداری خوزستان متعهد شده بود که در قالب یک تفاهم نامه 10 ساله با بنیاد ملی نخبگان، ساختمانی را در اختیار بنیاد استان قرار دهد تا بنیاد بتواند ساختمان مدنظر خود را خریداری کند که روز گذشته، این تفاهم نامه اجرایی شد و ساختمان قدیمی بنیاد نخبگان خوزستان نیز طی 10 روز آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید بنیاد نخبگان خوزستان افتتاح شد

ساختمان جدید بنیاد نخبگان خوزستان افتتاح شد