مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:162017-02-22بين الملل

پاکسازی کامل منطقه البوسیف در غرب موصل/ دستور داعش برای تخریب دیوار بین منازل


برجا ماندن یک کشته و 2 زخمی در انفجار غرب بغداد و دستور داعش به اهالی غرب موصل برای تخریب دیوار بین منازل خود از جمله اخبار و تحولات عراق و آزادسازی موصل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه سومریه، یک منبع در پلیس عراق از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر در پی انفجار در غرب بغداد پایتخت این کشور خبر داد.

این منبع اعلام کرد بمبی که در زیر یک خودروی غیرنظامی جاسازی شده بود به هنگام عبور از نزدیکی یک مجتمع تجاری در منطقه العامریه منفجر گردید که به کشته شدن صاحب این خودرو و دو نفر دیگر که به هنگام انفجار در حال عبور از محل بودند، منجر گردید.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود که نیروهای امنیتی در اقدامی پیشگیرانه ورودی و خروجی های این منطقه را بستند و دو فرد زخمی به منظور درمان به بیمارستان منتقل شدند.

پاکسازی کامل منطقه البوسیف در غرب موصل از سوی دیگر فرماندهی پلیس فدرال عراق از تکمیل پاکسازی منطقه البوسیف در غرب موصل و آماده سازی برای عملیات آزادسازی فرودگاه این شهر خبر داد.

سرتیپ رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق اعلام کرد که این نیروها 60 خانواده را از روستاهای آزادشده نجات داده و به اماکن امن منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی کامل منطقه البوسیف در غرب موصل/ دستور داعش برای تخریب دیوار بین منازل

پاکسازی کامل منطقه البوسیف در غرب موصل/ دستور داعش برای تخریب دیوار بین منازل