مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:152017-02-22اقتصادي

ارتباط ضعیف بین صنعت و دانشگاه؛ مشکل اصلی سرمایه گذاری در کردستان


رییس مرکز پنجره واحد سرمایه گذاری کردستان با اشاره به اینکه متأسفانه ارتباط بخش صنعت، دانشگاه و ادارات با همدیگر خیلی کم است، گفت: محدودبودن ارتباط بین بخشی صنعت و دانشگاه مشکل اصلی سرمایه گذاری در کردستان است.

- ارتباط ضعیف بین صنعت و دانشگاه؛ مشکل اصلی سرمایه گذاری در کردستان رییس مرکز پنجره واحد سرمایه گذاری کردستان با اشاره به اینکه متأسفانه ارتباط بخش صنعت، دانشگاه و ادارات با همدیگر خیلی کم است، گفت: محدودبودن ارتباط بین بخشی صنعت و دانشگاه مشکل اصلی سرمایه گذاری در کردستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین اسدی، در مراسم افتتاحیه همایش اشتغال دانش بنیان که سوم اسفندماه در مجتمع ایثار سنندج برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های موجود استان کردستان اظهار کرد: ظرفیت های خالی در واحدهای صنعتی، فرصت های سرمایه گذاری شهرداری، ایجاد واحدهای صنعتی و راکد در تملک بانک ها و ایجاد کردن شرکت شهرک های صنعتی و ایجاد کردن شرکت سرمایه گذاری اوقاف از ظرفیت های موجود استان کردستان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 25 درصد گیاهان دارویی در استان کردستان یافت می شود اما فقط دو واحد صنعتی عرقیات از آنها تهیه می کنند، افزود: این امر نشان می دهد که ما به درستی نتوانستیم از گیاهان دارویی ارزش افزوده ایجاد کنیم و همه آنها به صورت خام فروشی از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ضعیف بین صنعت و دانشگاه؛ مشکل اصلی سرمایه گذاری در کردستان

ارتباط ضعیف بین صنعت و دانشگاه؛ مشکل اصلی سرمایه گذاری در کردستان