مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:102017-02-22اقتصادي

بهانه اروپا برای دامپینگ فولاد در ایران چیست؟


بررسی دامپینگ در تولید فولاد ایران از مدت ها قبل توسط اتحادیه اروپا آغاز شده است و در صورت نهایی شدن به وضع تعرفه های وارداتی بر محصولات فولاد ایران منجر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، فولادسازان اروپایی از ایران به عنوان سومین تهدید این صنعت در قاره سبز یاد می کنند و به دنبال راهی برای محدودکردن صادرات فولادی ایران به اروپا هستند.

بر همین اساس هم، آن گونه که رویترز گزارش داده، گروه لابی صنعت فولاد اروپا (یوروفر) قصد دارد دامپینگ را در صنعت فولاد ایران بررسی کند.

آنچه به تازگی درباره احساس خطر اتحادیه اروپا از ظرفیت رو به افزایش تولید و صادرات فولاد در ایران، منتشر شده، موضوع جدیدی نیست و البته تنها به کشور ما نیز اختصاص ندارد.

آن گونه که کیوان جعفری طهرانی، رییس امور بین الملل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران به خبرنگار مهر گفت: اتحادیه اروپا از چند ماه قبل 37 اقدام ضد دامپینگی در بخش فولاد را آغاز کرده که 15 مورد آن، ناشی از نگرانی درخصوص اقدامات چین است.

البته این اقدامات منحصر به چین نیست و اتحادیه اروپا در مورد هر کشوری که بابت صادرات محصولات فولادی آن به این اتحادیه دچار نگرانی شود، چنین اقداماتی را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه اروپا برای دامپینگ فولاد در ایران چیست؟

بهانه اروپا برای دامپینگ فولاد در ایران چیست؟