مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 09:062017-02-22سياسي

تکیه بر قرآن بهترین پشتوانه برای ادامه مسیر زندگی است


رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: تکیه بر قرآن کریم بهترین پشتوانه و دلگرمی برای ادامه مسیر زندگی است تا این مسیر پرخطر و مشکل به آسانی طی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآنی سراج ضمن ابراز خوشحالی از افزایش 40 درصدی مسابقه دهندگان در این دوره اظهار کرد: البته باید زمانی خوشحال شویم که جامعه به طور کامل قرآنی شود.

وی به دسیسه های دشمنان و ستمگران جهانی اشاره کرد و گفت: امروز در دنیا گرفتار حکامی هستیم که تمام هم وغم شان از بین بردن اخلاق و کمالات و رشد رذائل و گسترش تروریسم و از بین بردن بشریت بخصوص خوبان عالم است.

صلاحی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی، با رهبری ولی امر مسلمین و مردم متدین و شهید پرور ایران پرچم مقابله با زورگویان جهان را به دوش دارد.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تکیه بر قرآن کریم را بهترین پشتوانه و دلگرمی برای ادامه مسیر زندگی خواند و گفت: با این پشتوانه این مسیر پرخطر و مشکل به آسانی طی خواهد شد.

وی با بیان این که هیچ راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی به جز ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم وجود ندارد، افزود: اگر امروزه طلاق در جامعه زیاد است و در مقابل آن ازدواج کم است، با استعانت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر قرآن بهترین پشتوانه برای ادامه مسیر زندگی است

تکیه بر قرآن بهترین پشتوانه برای ادامه مسیر زندگی است