مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 08:552017-02-22فرهنگي

انتقاد شدید سینماگران از برنامه تخریبیِ تلویزیون


روز گذشته، پرویز پرستویی، حمید فرخ نژاد و محسن تنابنده، در مطالبی جداگانه مسعود فراستی و بهروز افخمی را آماج انتقاد قرار دادند؛ دو نفری که رویکردشان در برنامه تلویزیونی «هفت» با موضوع بررسی سینمای ایران، - روز گذشته، پرویز پرستویی، حمید فرخ نژاد و محسن تنابنده، در مطالبی جداگانه مسعود فراستی و بهروز افخمی را آماج انتقاد قرار دادند؛ دو نفری که رویکردشان در برنامه تلویزیونی هفت با موضوع بررسی سینمای ایران، صدای خیلی ها را درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران با اشاره به بخش هایی از گفت وگوی دیروز ایسنا با حجت الله ایوبی - رییس سازمان سینمایی - نوشته است: همانند هر سال بعد از جشنواره، جلسه ای با نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس داشتیم.

در این جلسه سؤالاتی برای نمایندگان مطرح بود که توسط یکی از برنامه های تلویزیون ایجاد شده است.

درباره مسأله دوتابعیتی داورها سؤال شد که بنده از نمایندگان کمیسیون فرهنگی پرسیدم چطور وقتی در جشنواره ای مثل مقاومت داورانی خارجی که نه مسلمان هستند، نه ایرانی و نه می توانند به زبان فارسی صحبت کنند می آوریم اتفاقی خوب است، اما سینماگرانی که تابعیت ایرانی دارند، مسلمان هستند، به ایران عِرق دارند، مورد بحث و سؤال است؟! سؤال دیگری که برای برخی از نمایندگان کمیسیون فرهنگی مطرح بود این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید سینماگران از برنامه تخریبیِ تلویزیون

انتقاد شدید سینماگران از برنامه تخریبیِ تلویزیون