مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 08:552017-02-22سياسي

پیش بینی ثبت50هزار اختراع واکتشاف درسند جامع علمی کشور


ثبت افزون بر50 هزار اختراع و اکتشاف در سطح ملی و 10هزار مورد در سطح بین المللی مهمترین اهداف تعیین شده در سند جامع علمی کشور تا افق 1404 است.

- معاون هماهنگی و اجرایی ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور پیش بینی ثبت50هزار اختراع واکتشاف درسند جامع علمی کشور ثبت افزون بر50 هزار اختراع و اکتشاف در سطح ملی و 10هزار مورد در سطح بین المللی مهمترین اهداف تعیین شده در سند جامع علمی کشور تا افق 1404 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "مرکز کهگیلویه وبویراحمدمعاون هماهنگی و اجرایی ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور در همایش علمی دانشگاه های دولتی منطقه هفت کشور در دانشگاه یاسوج گفت: تعداد مقالات علمی و پژوهشی به ازای هر یک میلیون نفر از جمعیت دانشجویی کشور به حدود 800 هزار مورد می رسد.

حمید امیدوار افزود: براساس این سند راهبردی تعداد اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه های کشور به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت نیز به حدود 2 هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: محورهای اصلی نقشه جامع علمی کشور در 224 اقدام ملی و در یک دوره زمانی 10 ساله هدفگذاری و به دستگاه های ذیربط و مجموعه های تحت امر از جمله وزارت علوم، وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ثبت50هزار اختراع واکتشاف درسند جامع علمی کشور

پیش بینی ثبت50هزار اختراع واکتشاف درسند جامع علمی کشور