مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 08:552017-02-22فرهنگي

شناساندن اعماق فرهنگی، راه مقابله با فرهنگ غرب است


معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر جامعه ای ریشه های خود را به خوبی شناخته و به اعماق فرهنگی خود پی ببرد، بی شک در برابر نسیم های ظواهر فرهنگی غرب و دیگر کشورها منعطف نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس صالحی، در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب که با حضور مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کتاب معرفی کننده انسان های متفکر است چرا که خداوند انسان را موجودی دارای فکر و اندیشه آفریده است که باید از آن بهره ببرد.

وی با بیان اینکه منظور از کتاب فقط کتاب کاغذی نیست بلکه یک انسجام تفکری و پیوسته است که در فضای مجازی نیز می تواند نشر داشته باشد، افزود: با وجود تنوع رسانه های مختلف در جهان و طی سال های متمادی، هیچ رسانه ای را توان جایگزینی کتاب نیست و چرا که کتاب به عنوان اولین رسانه بشر همواره مانا و پایدار است و باقی رسانه ها در گذر زمان از اهمیت آن ها کاسته می شود.

صالحی با بیان اینکه کتاب نقطه اتصال و مادر تمام رسانه ها است، گفت: همه رسانه ها مدیون کتاب بوده و هستند، لذا جامعه ایرانی که جامعه ای فرهنگی به شمار می رود و باید بیش از همیشه به سمت آن حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناساندن اعماق فرهنگی، راه مقابله با فرهنگ غرب است

شناساندن اعماق فرهنگی، راه مقابله با فرهنگ غرب است