مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 08:552017-02-22اجتماعي

تامین اعتبارتکمیل آموزشکده فنی حرفه ایی دختران میبد


آموزشکده فنی دختران میبد تا پایان سال به بهره برداری می رسد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "رییس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی حرفه ایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پروژه های نیمه تمام آموزشکده های فنی حرفه ایی و آموزش و پرورش شهرستان میبد بازدید کرد .

الهیارترکمن درحاشیه این بازدید با بیان اینکه اقدامات خوبی ازسوی فرماندار و مسئولین شهرستان میبد درانجام پروژها در دو حوزه فنی حرفه ایی و آموزش و پرورش انجام شده است گفت :امروز به همراه فرماندار میبد از نزدیک با فعالیت های انجام شده این آموزشکده ها آشنا شدیم .

وی با ارزیابی مثبت پیشرفت های فیزیکی پروژه هاافزود:ما هم از توان و اعتباراتی که تا آخرسال دراختیارمان هست سعی خواهیم کرد، اعتبارمورد نیاز را برای تکمیل این پروژه ها آماده کنیم.

الهیار ترکمن اشاره کرد:پروژه آموزشکده فنی دختران میبد تا پایان سال یا نهایتا تا شروع سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید تا دانشجویان درشرایط بهتری تحصیل کنند.

رییس امور آموزش و پرورش عموی و فنی حرفه ایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت :واحد پسران آموزشکده میبد هم با توجه به اینکه یک طرح ملی است ؛احتیاج به بررسی بیشتری دارد که با تشکیل جلسه درتهران و بررسی آن سعی خواهیم کرد به بهره برداری نزدیک کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبارتکمیل آموزشکده فنی حرفه ایی دختران میبد

تامین اعتبارتکمیل آموزشکده فنی حرفه ایی دختران میبد