مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 08:502017-02-22اقتصادي

برگزاری همایش کارآفرینی دانشگاه سینرجی روسیه در تهران


با هدف تعمیم روابط فرهنگی و علمی  مجامع دانشگاهی کشور با مراکز معتبر آکادمیک جهانی با حمایت و مشارکت بانک صادرات ایران اولین همایش کارآفرینی دانشگاه سینرجی روسیه در تهران برگزار و تندیس ویژه این همایش به  پاس قدردانی از نقش و جایگاه بانک صادرات ایران .

- با هدف تعمیم روابط فرهنگی و علمی  مجامع دانشگاهی کشور با مراکز معتبر آکادمیک جهانی با حمایت و مشارکت بانک صادرات ایران اولین همایش کارآفرینی دانشگاه سینرجی روسیه در تهران برگزار و تندیس ویژه این همایش به  پاس قدردانی از نقش و جایگاه بانک صادرات ایران در حمایت از رخدادهای علمی  به نمایندگی از این بانک به مهرداد مظفری معاون برنامه ریزی و سرمایه های انسانی بانک متبوع اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران"، این همایش در راستای استفاده از ره آوردهای علمی و آخرین رهیافت های مراکز دانشگاهی برای استفاده از همه ظرفیت ها به منظور کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی نوین در سالن همایش های برج میلاد و با ارائه شش سخنرانی تخصصی برگزار شد.

حضور استادان نام آشنا از دانشگاه های معتبر خاورمیانه و همچنین کارآفرین مطرح این منطقه باعث غنابخشی به همایش کارآفرینی و استقبال گروه های مختلف و نخبگان علمی و دست اندرکاران صنایع، تجارت و بخش های مختلف از این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش کارآفرینی دانشگاه سینرجی روسیه در تهران

برگزاری همایش کارآفرینی دانشگاه سینرجی روسیه در تهران