مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 08:262017-02-22ورزشي

با حکم رییس فدراسیون ووشو علیرضا بهرمن عضو کمیته بازنگری سبک های فدراسیون ووشو شد


علیرضا بهرمن به پیشنهاد اعضای مجمع و با حکم رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو کمیته بازنگری سبک های این فدراسیون منصوب شد.

- علیرضا بهرمن عضو کمیته بازنگری سبک های فدراسیون ووشو شد علیرضا بهرمن به پیشنهاد اعضای مجمع و با حکم رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو کمیته بازنگری سبک های این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران طی حکمی علیرضا بهرمن را به عنوان عضو کمیته بازنگری سبک های این فدراسیون منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به علیرضا بهرمن آمده است: احترامأ با توجه به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی، بدینوسیله به سمت عضو کمیته بازنگری نحوه صدور احکام سبک های این فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در امور محوله موفق مؤید باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا بهرمن عناوینی چون رییس هیات ووشو استان هرمزگان، مربی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران، مدرس داوری تالو در فدراسیون ووشو، مربی برتر ووشو کشور طی سال های 88، 89، 90 و 91، قهرمان برتر استان هرمزگان در سال 84 از سوی شبکه سوم سیما، داور بین المللی درجه A از سوی فدراسیون جهانی ووشو و مربی بین المللی درجه A از سوی IWUF را در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حکم رییس فدراسیون ووشو علیرضا بهرمن عضو کمیته بازنگری سبک های فدراسیون ووشو شد

با حکم رییس فدراسیون ووشو علیرضا بهرمن عضو کمیته بازنگری سبک های فدراسیون ووشو شد