مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 05:262017-02-22اقتصادي

یادداشت/ سیدعلی عباسی چرا بانک ها دیگر سود نمی دهند و زیان ده هم شده اند


در زیان فاجعه بار بانک ها باز هم ردپای FAFT دیده می شود، چراکه این سازمان بین المللی برای دسترسی نظام مند به اطلاعات مالی بانک های ایرانی باعث این زیان غیرقابل جبران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " سیدعلی عباسی در روزنامه وطن امروز نوشت: بانک ها را می توان نبض توازن پولی و مالی کشور خواند و بدون تردید مسیری که بانک ها برای ایجاد تعادل در این مبحث طی می کنند می تواند دلیلی باشد برای رشد و شکوفایی اقتصادی یا زیان و فشار اقتصادی.

به همین دلیل در همه جای دنیا بسته های حمایتی از بانک ها مورد نظر صاحبنظران دولتی است البته این حمایت تنها به صورت مالی نیست و در بسیاری از موارد به شکل راهکارهای مالی است که بتوان در یک برنامه زمانبندی بانک ها را از وضعیتی که در آن قرار دارند رها کرد البته در کنار این حمایت ها تغییر روند ها در مسائل پولی و مالی در کشورها اصولا با کندی و مراعات انجام می شود تا بانک ها را دچار چالش نکنند.

بانک ها برای سال مالی 95 دستورالعملی از بانک مرکزی دریافت کردند که البته این دستورالعمل همه را شوکه کرد و باعث شد نزدیک به 8 ماه نمادهای بانکی سهام شان در بورس غیرقابل معامله شود و سهامداران را نگران کند.

سهامداران هم به هر سو رفتند تا صدای شان را به مسؤولان امر برسانند اما افاقه نکرد و سهامداران هر روز خود را تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سیدعلی عباسی چرا بانک ها دیگر سود نمی دهند و زیان ده هم شده اند

یادداشت/ سیدعلی عباسی چرا بانک ها دیگر سود نمی دهند و زیان ده هم شده اند