مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 04:212017-02-22بين الملل

یادداشت/ محمدرضا رئوف شیبانی فلسطین و محور مقاومت


در داخل فلسطین اشغالی جریانی افراط گرا زمام قدرت را به دست گرفته و در جهت زیر پا نهادن تمامی حقوق به جا مانده از پیکره فلسطین در حرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " محمدرضا رئوف شیبانی سفیر پیشین ایران در سوریه در روزنامه جام جم نوشت: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در شرایطی در تهران کار خود را آغاز کرده است که فلسطین و مقاومت در آستانه مرحله جدیدی از تاریخ هفت دهه مقاومت و ایستادگی خود در برابر سیاست های خشونت بار رژیم صهیونیستی قرار دارند.

از جمله مولفه های این مرحله می توان به این مساله اشاره کرد که در داخل فلسطین اشغالی جریانی افراط گرا زمام قدرت را به دست گرفته و در جهت زیر پا نهادن تمامی حقوق به جا مانده از پیکره فلسطین در حرکت است.

در آمریکا نیز ترامپ و تیم او با تمایلات صهیونیستی، خود را در روند محقق ساختن خواسته های صهیونیستی بیش از دولت های گذشته متعهد می دانند.

همین تعهد و همراهی است که نتانیاهو را تشویق می کند تا شروع هرگونه مذاکراتی را منوط به پذیرش دو اصل از سوی طرف فلسطینی کند: اول شناسایی اسراییل به عنوان دولت یهودی، دوم تضمین امنیت اسراییل که منوط به حضور کامل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری است؛ این درحالی است که تحلیلگران سیاسی معتقدند گام های بعدی نتانیاهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمدرضا رئوف شیبانی فلسطین و محور مقاومت

یادداشت/ محمدرضا رئوف شیبانی فلسطین و محور مقاومت