مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 03:312017-02-22بين الملل

یادداشت/ رحمان نعیمی انتفاضه کلیدواژه فراموش نشدنی مقاومت


سخنرانی های اخیر وزرای خارجه ترکیه و عربستان سعودی در کنفرانس امنیتی مونیخ، به طور کامل نسخه بدلی از سخنرانی یکی از دشمنان شاخص ملت و آرمان فلسطین، - آویگدور لیبرمن وزیر دفاع رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی از رحمان نعیمی نوشت: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین صبح روز سه شنبه و با حضور مقام معظم رهبری، رؤسای سه قوه و هیئت هایی از 80 کشور جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.

سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم افتتاحیه از سوی رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای مثل خبرگزاری فرانسه، شینهوای چین، بی بی سی، المنار لبنان و الجزیره انعکاس داده شد و حتی الجزیره بخش هایی از این سخنرانی را به صورت زنده پخش کرد.

رهبر انقلاب بعد از اشاره به تاریخ پرمصیبت فلسطین و رنجی که بر این ملت رفته، به شرایط فعلی منطقه پرداخت و بر این نکته مهم انگشت گذاشت که بحران ها و ناآ رامی های موجود در منطقه باعث رشد جریانی برای کم رنگ کردن حمایت از فلسطین و آرمان مقدس آزادی قدس شده است.

این جریان برای کم رنگ کردن موضوع فلسطین اصل مقاومت را با طرح پرسش و تردیدهایی مورد هجوم قرار داده و به همین جهت هم رهبر انقلاب در سخنرانی خود لازم دیده با پاسخ به پرسش ها و تردید های این جریان، معلوم کند که مقاومت در مقابل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ رحمان نعیمی انتفاضه کلیدواژه فراموش نشدنی مقاومت

یادداشت/ رحمان نعیمی انتفاضه کلیدواژه فراموش نشدنی مقاومت