مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 02:252017-02-21اقتصادي

از «جزییات گفت و گوی زنگنه و نواک» تا «ترامپچی، تونل چینی ها برای ورود به آمریکا»


این پیمانه موضوعاتی همچون نمودار شاخص کل بورس، گرانی و ارزانی دلار، یورو و درهم، کاهش قیمت اونس طلا و افزایش نفت خام، آخرین وضعیت بانک اچ اس بی سی، - بیژن زنگنه وزیر نفت، سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه خود با نواک وزیر انرژی روسیه گفت: ما دو محور اصلی را مورد بحث و گفت وگو قرار دادیم که یکی از این محورها علاقه مندی شرکت های روسی در توسعه منابع نفتی ایران و عقد قرارداد در قالب مدل جدید قراردادهای صنعت نفت است.

وی با اشاره به اینکه در اوایل سال آینده یک کارگروه در مسکو یا سن پطرزبورگ تشکیل می شود، خاطرنشان کرد: ما در آنجا بحث های مفصلی خواهیم داشت و تفاهم نامه هایی که قبلاً امضا شده است به قرارداد تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفت به منظور فروش روزانه 100 هزار بشکه نفت به روسیه گفت: طی 10 تا 15 روز آینده قرارداد فروش نفت ایران به این کشور نهایی و امضا می شود که براساس توافق قرار است 50 درصد از بهای این نفت به صورت نقدی و 50 درصد نیز به صورت خرید کالا و خدمات صورت گیرد که این موضوع می تواند یک رابطه درازمدت تجاری و بازرگانی را با روس ها ایجاد کند.

وزیر نفت با تأکید براینکه فروش نفت ایران به روسیه با قیمت های روز خواهد بود، گفت: روسیه اعلام کرده است ما به تعهداتی که داده ایم پایبند خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «جزییات گفت و گوی زنگنه و نواک» تا «ترامپچی، تونل چینی ها برای ورود به آمریکا»

از «جزییات گفت و گوی زنگنه و نواک» تا «ترامپچی، تونل چینی ها برای ورود به آمریکا»