مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 02:102017-02-21سياسي

رییس کمیسیون اروپا اعلام کرد صورت حساب سنگین در انتظار انگلیس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ همزمان با بررسی لایحه دولت انگلیس در مجلس اعیان این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا رییس کمیسیون اروپا اعلام کرد صورت حساب سنگین در انتظار بریتانیاست، صورت حسابی که شصت میلیارد یورو برآورد شده است.

در حالی که لایحه دولت انگلیس برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا پس از تصویب در مجلس عوام به مجلس اعیان ارائه شده و در حال بررسی است رییس کمیسیون اروپا اعلام کرد بریتانیا باید حساب مالی خود را صاف و هزینه سنگین خروج از اتحادیه اروپا را بدون چشم داشت تخفیف بپردازد.

ژان کلود یونکر هزینه های خروج انگیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) را برای این کشور سنگین و کمرشکن دانست و گفت: دولت بریتانیا باید بداند که ترک اتحادیه اروپا بی هزینه نیست و باید به تعهداتی که به اتحادیه اروپا نیز داده عمل کند.

وی افزود: بریتانیا باید پیش از ترک اتحادیه اروپا صورت حساب هزینه خروج را امضا کند.

ایوان راجرز سفیر مستعفی انگلیس در اتحادیه اروپا نیز پیش تر در نشستی غیر علنی اعلام کرده بود خروج انگلیس از اتحادیه اروپا حدود شصت میلیارد یورو هزینه برای این کشور خواهد داشت.

یونکر با اشاره به رویکرد اتحادیه اروپا در قبال خروج انگلیس از این اتحادیه گفت: بریتانیا حتما درک کرده است که تخفیفی در کار نیست و صرفا در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون اروپا اعلام کرد صورت حساب سنگین در انتظار انگلیس است

رییس کمیسیون اروپا اعلام کرد صورت حساب سنگین در انتظار انگلیس است