مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 01:412017-02-21اقتصادي

سرمایه گذاری مطمئن با حمایت دولت/ پرداخت تسهیلات به 60 بنگاه اقتصادی کرمانشاه


هر آنچه که برای سرمایه گذاری نیاز باشد در استان کرمانشاه وجود دارد؛ از امنیت پایدار تا وجود منابع آبی، دشت های حاصلخیز، مردمان سختکوش و از همه مهمتر 2 مرز رسمی که قابلیت صادرات محصولات تولیدی از طریق آن به بازارهای خارجی وجود دارد.

- عقب ماندگی های به جا مانده از دوران قبل از انقلاب، جنگ، ناامنی و ناآرامی و درگیری مستقیم در طول هشت سال جنگ تحمیلی، استان کرمانشاه را از روند توسعه عقب نگه داشت و تمام توان نظام و دولت های وقت صرف تامین امنیت شد و سرمایه گذاری در این استان شکل نگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازماد، با استقرار امنیت و آغاز روند سازندگی بعد از جنگ، توسعه در استان های کشور شدت گرفت اما سرعت آن در برخی از استان ها مانند کرمانشاه که زیرساخت های توسعه ای آن در طول جنگ از بین رفته بود، کند بود و این کند بودن در سال های بعد نیز ادامه داشت و هیچ گاه توسعه در این استان شتاب نگرفت.

تلاش های بسیاری برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان کرمانشاه بعد از جنگ انجام شد و برخی از آن نیز محقق شد و واحدهای تولیدی و صنعتی مختلفی در این استان ایجاد شد اما به دلیل مهاجر پذیری و افزایش روزافزون جمعیت و از سوی دیگر موانع مختلف زیاد، استان کرمانشاه نتوانست به جایگاه واقعی خود برسد و اکنون با معضلات متعددی از جمله تعداد افراد جویای کار فراوانی روبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری مطمئن با حمایت دولت/ پرداخت تسهیلات به 60 بنگاه اقتصادی کرمانشاه

سرمایه گذاری مطمئن با حمایت دولت/ پرداخت تسهیلات به 60 بنگاه اقتصادی کرمانشاه