مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 00:552017-02-21بين الملل

ایران از وحدت امت اسلامی استقبال می کند


سخنگوی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با تاکید بر اینکه به هیچ وجه دنبال تفرقه نیستیم، گفت: ایران از وحدت امت اسلامی استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، کاظم جلالی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سه شنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به اینکه شرایط منطقه حساس است، افزود: موج افراطی گری و تروریزم و جنگ های نیابتی، اشغال و سرکوب در منطقه وجود دارد و به رغم اینکه رژیم صهیونیستی از سال 2000 تا سال 2014 دوران سختی داشت متاسفانه شرایط منطقه را به گونه ای پیش بردند که به رغم اینکه مسئله فلسطین مسئله وحدت بخش امت اسلام است و به عنوان اولویت یک جهان اسلام بود متأسفانه از دستور کار کشورهای اسلامی خارج شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در این شرایط تلاش کرد نهایت استفاده را ببرد چه در بحث شهرک سازی ها و چه حفاری هایی که در زیر مسجد الاقصی انجام می دهد و چه در ارتباط با کشتار و ترور و ایجاد وحشت در بین فلسطینی ها.

جلالی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در این شرایط این کنفرانس را تشکیل داد، افزود: پیام اصلی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ، در اولویت نخست بودن مسئله فلسطین برای دنیای اسلام به عنوان یک موضوع وحدت آفرین برای کشور های اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از وحدت امت اسلامی استقبال می کند

ایران از وحدت امت اسلامی استقبال می کند