مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 00:252017-02-21حوادث

اسامی قربانیان ریزش ساختمان در خیابان خلیج فارس


سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از تشکیل پرونده قضایی پیرامون ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج فارس تهران در دادسرای جنایی خبر داد.

- محمد شهریاری در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب، گفت: در حادثه انفجار و ریزش 3 ساختمان در خیابان خلیج فارس، 5 تن کشته شدند که شامل سه زن و یک دختربچه 38 روزه و یک پسر بچه 10 روزه می شود.

وی یادآور شد: در این حادثه 7 نفر هم مصدوم شده اند.

شهریاری، اسامی فوتی های حادثه ی انفجار و ریزش سه باب منزل مسکونی در خیابان خلیج فارس تهران در سه شنبه شب را، اعلام کرد که عبارتند از: وجیهه نجف پور 49 ساله، فاطمه مهدوی 30 ساله، منور فرجی 40 ساله، دنیا میرزایی طفل 38 روزه و محمد پارسا حسن پور 10 ساله.

اسامی هفت مصدوم حادثه نیز عبارتند از: حمید زنگه، اروجعلی حسن پور، معصومه حسن پور (مادر طفل 38 روزه)، عصمت میرزایی، حمید حسن پور ، عباس حسن پور و زهرا توکلی.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی پیرامون این حادثه در دادسرای جنایی تشکیل شده است، گفت: علت حادثه در حال بررسی است و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

در همین حال، ساعاتی قبل، حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، به ایسنا اعلام کرده بود: در پی این حادثه 7 تن از زیر آوار خارج شدند که 4 نفرشان به بیمارستان منتقل شده و 3 تن دیگر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی قربانیان ریزش ساختمان در خیابان خلیج فارس

اسامی قربانیان ریزش ساختمان در خیابان خلیج فارس