مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 00:052017-02-21ورزشي

وقتی اسپانسرهای پرسپولیس به جان هم می افتند!


صافی مدیر نمایندگی جوما در ایران با بیان اینکه اسپانسر پرسپولیس در استفاده از پیراهن های این شرکت، مرتکب کار غیرقانونی شده گفت: اقداماتی برای پیگیری حقوقی از طریق مراجع ذی صلاح انجام شده است.

- مدیر نمایندگی جوما در ایران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تیزر تبلیغاتی شرکت 3090 که بین دو نیمه بازی فوتبال داربی 84 بین تیم های استقلال و پرسپولیس از شبکه سه سیما پخش شد، بازیکنان هر دو تیم پرسپولیس و استقلال با پیراهن های تیم های خود اما بدون لوگو شرکت های تامین کننده لباس حضور داشتند.

معتقدم شرکت 3090 برای بدست آوردن سود و کم کردن هزینه های تبلیغاتی خود از پیراهن های بدون لوگو تامین کننده لباس استفاده کرده است.

وی افزود: این کار کاملا مخالف اهداف تامین کننده های لباس تیم های پرسپولیس و استقلال است،چون یکی از دلایل اصلی شرکت های تامین کننده لباس و صرف هزینه های هنگفت توسط آنها دیده شدن نام و نشان شان در رسانه های مختلف است.

بنابراین اقدام 3090 برای پوشاندن لوگو شرکت تامین کننده لباس برای کم کردن مبلغ پرداختی خود به واحد بازرگانی صداوسیما، ضرر مستقیم به شرکت های تامین کننده لباس و از بین بردن منافع آنها است.

صافی در ادامه عنوان کرد: نکته مهم تر این است که لباس های بدون آرم از کجا و به چه طریق به دست شرکت 3090 رسیده است تا از آنها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اسپانسرهای پرسپولیس به جان هم می افتند!

وقتی اسپانسرهای پرسپولیس به جان هم می افتند!