مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 23:552017-02-21اقتصادي

سهم صادراتی فولاد ایران زیر تیغ خطر!


میزان صادرات فولادی ایران در سال چهار میلیون تن بوده است که این میزان کالا به سمت بازارهای اروپایی صادر می شد و اکنون اتحادیه اروپا و انجمن فولاد این قاره، - از ایران برای ایجاد تبعیض قیمتی در بازار فولاد شکایت کرده است و مدعی است ایران با ارزان فروشی این محصول، نظم بازار را به هم ریخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتیتر شهر"، چند ماه پیش بود که پرونده دامپینگ فولادی، فولاد مبارکه اصفهان در رسانه ها خبرساز شد و این خبر زمانی بیشتر مورد حساسیت قرار گرفت که اتحادیه یوروفر، تصمیم به شکایت از بانک مرکزی به دلیل اختلال در بازارهای جهانی فولاد کرد.

حالا کل بازار فولادی ایران از سوی اتحادیه اروپا متهم به دامپینگ شده است و ممکن است در اثر این شکایت، شرایط صادراتی ایران در فولاد طی ماه های آینده دستخوش تغییراتی شود.

میزان صادرات فولادی ایران در سال چهار میلیون تن بوده است که این میزان کالا به سمت بازارهای اروپایی صادر می شد و اکنون اتحادیه اروپا و انجمن فولاد این قاره، از ایران برای ایجاد تبعیض قیمتی در بازار فولاد شکایت کرده است و مدعی است ایران با ارزان فروشی این محصول، نظم بازار را به هم ریخته است.

پیش از این همین ادعا در خصوص وضعیت صادراتی شرکت فولاد مبارکه نیز مطرح شد و این شرکت متهم به گران فروشی فولاد در داخل و ارزان فروشی آن در کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم صادراتی فولاد ایران زیر تیغ خطر!

سهم صادراتی فولاد ایران زیر تیغ خطر!