مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 23:552017-02-21سياسي

دستور شروع انتخابات میاندوره ای مجلس صادر شد


وزیر کشور در ابلاغی خطاب به فرمانداران اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه دستور شروع انتخابات اولین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این 4 حوزه انتخابیه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل نامه عبدالرضا رحمانی فضلی به فرمانداران یاد شده به این شرح است:فرمانداران محترم اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگهمراکز حوزه های انتخابیه اولین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامیسلام علیکمانتخابات اولین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه مورخ 08/ 12/ 1395 همزمان با ثبت نام از داوطلبان نمایندگی آغاز می گردد.

مهلت ثبت نام از داوطلبان هفت روز است که تا پایان روز شنبه مورخ 14/ 12/ 1395 ادامه خواهد داشت و همچنین اخذ رای انتخابات یاد شده در روز جمعه مورخ 29/ 02/ 1396 در حوزه های انتخابیه مربوطه بعمل خواهد آمد.

با عنایت به اینکه هیات های اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه و هیات های اجرایی حوزه های فرعی باید همزمان از روز یکشنبه مورخ 08/ 12/ 1395 حداکثر در مدت شش روز تشکیل شوند، مقتضی است براساس مواد 31 و 32 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 7/ 9/ 1378 با اصلاحات و الحاقات بعدی و فرم های آن در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات و بخشنامه های صادره نسبت به تشکیل هیات اجرایی و ارسال صورت جلسه انتخاب معتمدین اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور شروع انتخابات میاندوره ای مجلس صادر شد

دستور شروع انتخابات میاندوره ای مجلس صادر شد