مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 23:402017-02-21حوادث

5 نفر در پی ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج فارس کشته شدند+ اسامی کشته ها و مصدومان


سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از تشکیل پرونده قضایی پیرامون ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج فارس تهران در دادسرای جنایی خبر داد.

- محمد شهریاری در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب، گفت: در حادثه انفجار و ریزش 3 ساختمان در خیابان خلیج فارس، 5 تن کشته شدند که شامل سه زن و یک دختربچه 38 روزه و یک پسر بچه 10 روزه می شود.

وی یادآور شد: در این حادثه 7 نفر هم مصدوم شده اند.

شهریاری، اسامی فوتی های حادثه ی انفجار و ریزش سه باب منزل مسکونی در خیابان خلیج فارس تهران در سه شنبه شب را، اعلام کرد که عبارتند از: وجیهه نجف پور 49 ساله، فاطمه مهدوی 30 ساله، منور فرجی 40 ساله، دنیا میرزایی طفل 38 روزه و محمد پارسا حسن پور 10 ساله.

اسامی هفت مصدوم حادثه نیز عبارتند از: حمید زنگه، اروجعلی حسن پور، معصومه حسن پور (مادر طفل 38 روزه)، عصمت میرزایی، حمید حسن پور ، عباس حسن پور و زهرا توکلی.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی پیرامون این حادثه در دادسرای جنایی تشکیل شده است، گفت: علت حادثه در حال بررسی است و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

در همین حال، ساعاتی قبل، حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، به ایسنا اعلام کرده بود: در پی این حادثه 7 تن از زیر آوار خارج شدند که 4 نفرشان به بیمارستان منتقل شده و 3 تن دیگر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نفر در پی ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج فارس کشته شدند+ اسامی کشته ها و مصدومان

5 نفر در پی ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج فارس کشته شدند+ اسامی کشته ها و مصدومان