مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 23:102017-02-21سياسي

واکنش ولایتی به اظهارات مقامات ترکیه علیه ایران


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به شنیدن حرف های بی پشتوانه و غیرعاقلانه وزیر خارجه عربستان عادت کرده و اهمیت نمی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسیباشگاه خبرنگاران تسنیم پویا ، علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار با رییس مجلس سوریه و در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران متحد راهبردی سوریه است، اظهار داشت: در زمانی که سوریه تنها بود و مشکلات عدیده ای در این کشور وجود داشت، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی قصد داشتند کشور سوریه را از بین برده و تجزیه کنند، ولی جمهوری اسلامی ایران با اقدامات بین الملی خود مانع انجام این موضوع شد.

وی افزود: امروز دیدار خوب و سازنده ای داشتیم و درباره موضوعات و مسائل مختلف منطقه و فرامنطقه ای گفت وگو و تبادل نظر کردیم.

دولت، ملت سوریه و همه متحدان آنها از نقطه عطفی که پیروزی حلب بوده در موضع ابتکار بودند و در مقابل تروریست ها و متحدان آنها در موضع انفعال قرار داشتند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: سخنان بیهوده ای که برخی مقامات کشورهای منطقه در رابطه با دولت سوریه و متحدان آنها گفتند، فرافکنی بود و آنها قصد داشتند ناامنی منطقه را بر عهده جمهوری اسلامی ایران قرار دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ولایتی به اظهارات مقامات ترکیه علیه ایران

واکنش ولایتی به اظهارات مقامات ترکیه علیه ایران