مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 23:052017-02-21اقتصادي

اختصاص 2 درصد از منابع نفتی به مناطق نفت خیز


وزیر نفت از اخذ مجوز از رییس جمهور برای اختصاص 2 درصد از منابع نفتی به مناطق نفت خیز علاوه بر 3 درصدی که در گذشته به مناطق محروم اختصاص یافته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خانه ملت؛ بیژن نامدار زنگنه با اشاره به اتفاقات اخیر خوزستان گفت: اصل فعالیت وزارت نفت بر این است که فعالیتی ناسازگار و مغایر با محیط زیست انجام ندهد، این وزارتخانه از گذشته به آن محیط زیست توجه توجه داشته و هم اکنون بیشتر توجه کرده، به ویژه در حوزه هور هویزه که وزارت نفت در این منطقه فعالیت می کند.

وزیر نفت با بیان اینکه از زمان تصدی بنده در وزارت نفت و با دستور بنده هیچ فعالیتی ناسازگار با محیط زیست صورت نگرفته است، افزود: فرض وزارت نفت در مناطق نفت خیز بر این است که در خلیج فارس کار می کند، برای فعالیت در خلیج فارس که نمی توان آب را خشک کرد، بلکه در خلیج فارس سکو زده و در محیط آب فعالیت می کند.

زنگنه ادامه داد: بنابر دستور بنده محیط هور باید حفظ شود و تمام توصیه های محیط زیست برای فعالیت در آب رعایت شود، همچنین هیچ آلودگی و آلایندگی محیط زیستی در فعالیت های نفتی نباید وجود داشته باشد، چرا که در ذات فعالیت های نفتی آلایندگی وجود دارد و باید در این زمینه دقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 درصد از منابع نفتی به مناطق نفت خیز

اختصاص 2 درصد از منابع نفتی به مناطق نفت خیز