مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 22:562017-02-21سياسي

در بودجه 96 قیمت حامل های انرژی افزایش نمی یابد


عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات بودجه سال 96در صحن مجلس گفت: براساس بودجه تصویب شده در مجلس ، - قیمت حامل های انرژی افزایش نمی یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی کاظمی باباحیدری سه شنبه شب پس از تصویب کلیات لایحه بودجه 96 در صحن مجلس در گفت وگو با ایرنا افزود: بودجه سال 96 از ویژگی ها مطلوبی برخوردار است که توجه به حقوق بازنشستگان، معافیت های مالیاتی و کاهش نیافتن قیمت حامل های انرژی از جمله این ویژگی هاست.

به گفته وی، کلیات لایحه بودجه سال 96 بعد از ارایه نظرات مخالفان و موافقان کلیات به رای گذاشته شد و با 111رای موافق و 70رای مخالف و یک رای ممتنع به تصویب رسید و در ادامه بررسی جزییات در صحن انجام می شود.

نماینده مردم شهرستان های اردل ، فارسان ، کوهرنگ و کیار گفت:توجه به نقاط محروم و کمتر توسعه نیز از دیگر مواردی است که در لایحه بودجه سال 96 مورد توجه قرار گرفته است .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت:در لایحه بودجه سال 96 افزایش حقوق بازنشستگان که حقوق کمتر از دو میلیون تومان می گیرند ، معافیت مالیاتی حقوق بگیرانی که دو میلیون تومان حقوق می گیرند یا اجازه ندادن افزایش بنزین و حامل های آن از نکات مهم بودجه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بودجه 96 قیمت حامل های انرژی افزایش نمی یابد

در بودجه 96 قیمت حامل های انرژی افزایش نمی یابد