مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 22:262017-02-21دانش

مخبر دزفولی خبر داد تصویب ساختار و وظائف شورای اجتماعی و سازمان امور اجتماعی کشور


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب ساختار و وظائف شورای اجتماعی و سازمان امور اجتماعی کشور در جلسه امشب این شورا خبر داد.

- تصویب ساختار و وظائف شورای اجتماعی و سازمان امور اجتماعی کشور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب ساختار و وظائف شورای اجتماعی و سازمان امور اجتماعی کشور در جلسه امشب این شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاه "، جلسه 793 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حسن روحانی برگزار شد.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در تشریح دستور و مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه که به ادامه بحث و بررسی وظائف و ساختار شورای اجتماعی کشور و سازمان امور اجتماعی کشور اختصاص داشت؛ مقرر شد دبیرخانه شورای اجتماعی کشور در وزارت کشور سازمان امور اجتماعی استقرار داشته باشد.

وی افزود: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین مقرر کردند، شورای اجتماعی کشور موظف است در بررسی های خود از نمایندگان دستگاه های اجرایی غیر عضو و نیز صاحبنظران ذی ربط استفاده کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در ادامه نیز گفت: ارتقای سلامت، سرمایه، رضایت، نشاط و عدالت اجتماعی، نظم و احساس امنیت، پیشگیری، مدیریت، کنترل، کاهش و حذف معضلات و آسیب های اجتماعی به عنوان بخشی از اهداف و ماموریت های شورای اجتماعی به تصویب شورای عالی انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر دزفولی خبر داد تصویب ساختار و وظائف شورای اجتماعی و سازمان امور اجتماعی کشور

مخبر دزفولی خبر داد تصویب ساختار و وظائف شورای اجتماعی و سازمان امور اجتماعی کشور