مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 20:502017-02-21حوادث

ترفند مرد شیطان صفت برای آزار 10 ساله ها


مردشیطان صفتی که با جعل عنوان پلیس مخفی اقدام به فریب و آزار و اذیت نوجوانان را می کرد، توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیرشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس آگاهی تهران بزرگ، درساعت 18:20 مورخه 27بهمن ماه سالجاری فردی به هویت مشخص به کلانتری 132 نبرد مراجعه و عنوان داشت که سرنشین یک دستگاه خودرو پراید تیره رنگ قصد آزار و اذیت دختر 10 ساله اش را داشته اما دخترش موفق به فرار از دست این شخص شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع اقدام به آزار و اذیت و به دستور قاضی آرش سیفی ، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

پلیس عنوان داشت : با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ ، شاکی پرونده بهمراه دختر 10 ساله اش در اداره شانزدهم حاضر شد .

دختر 10 ساله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در ساعت 16:30مورخه 27بهمن ماه به قصد رفتن به دنبال برادرم در مدرسه ی .

از خانه خارج شدم ؛ در خیابان حبیب ، وسط های پارک مردی به من مراجعه کرد و گفت : من مأمور مخفی هستم ؛ دنبال چند نفر پسرو دختر هستم که آنها به دنبال موادمخدر هستند .

دختر ادامه داد : این شخص ، مرا به بهانه ی تحقیقات سوار خودرو پراید سبزرنگ تیره رنگی با شیشه های دودی و صندلی های مشکی رنگ کرد ؛ داخل ماشین عکس های متعلق به چند آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند مرد شیطان صفت برای آزار 10 ساله ها

ترفند مرد شیطان صفت برای آزار 10 ساله ها