مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 19:502017-02-21سياسي

امن ترین کشور در ناامن ترین منطقه دنیا هستیم


مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در کنگره شهید منتظر قائم گفتمان انقلاب اسلامی،رهبری ولایت فقیه و مردم سه مولفه ای که نشان دهنده قدرت و برترسازی نظام جمهوری اسلامی است را برشمرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما " امن ترین کشور در ناامن ترین منطقه دنیا هستیم بعد از فرمان رهبر در14خرداد پنج سال پیش حتی خیلی از بازنشسته های سپاه هم برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها عازم جبهه شدند .

سردار رمضان شریف در کنگره بزرگداشت شهید منتظرقائم شهید شاخص مبارزه با نفوذ گفت : گفتمان انقلاب اسلامی،رهبری ولایت فقیه و مردم سه مولفه ای است که نشان دهنده قدرت و برترسازی نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجلیل از مقام و جایگاه ارزنده شهدای مدافع حرم و بیان مظلومیت های انان افزود:بعد از فرمان رهبر در14خرداد پنج سال پیش حتی خیلی از بازنشسته های سپاه هم برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها عازم جبهه شدند تا جاییکه دشمن بعد از 5سال در برابر عظمت رزمندگان اسلام سر تعظیم فرودآورد.

سردار رمضان شریف اظهارات نابخردانه اخیر وزیرامورخارجه عربستان را نشان دهنده خواب غفلت انها دانست و افزود:هم شیعیان و هم اهل سنت به این نتیجه خواهیم رسید که دشمن شماره یک ما اسراییل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امن ترین کشور در ناامن ترین منطقه دنیا هستیم

امن ترین کشور در ناامن ترین منطقه دنیا هستیم