مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 19:312017-02-21بين الملل

مسلمانان باید دنبال تجزیه رژیم صهیونیستی بروند


شیخ حسین محمد قاسم با تأکید بر اینکه قدس فقط متعلق به فلسطین نبوده بلکه متعلق به همه جهان اسلام است، گفت: چرا مسلمانان باید همیشه مدافع باشند بلکه باید به دنبال تجزیه و نابودی رژیم صهیونیستی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ حسین محمد قاسم رییس علمای فلسطین عصر امروز در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، مردم فلسطین را فرزندان انبیاء و وارثان سرزمین فلسطین خواند و با اشاره به اینکه این ملت مورد تعرض و بدترین شکنجه ها قرار گرفته اما همچنان در سرزمین قدس ریشه دوانده است، گفت: ملت فلسطین مورد کشتار و تخریب قرار گرفته اما هیچگاه مبارزه خود را پایان نداده است.

وی ادامه داد: دشمن نمی خواست که فقط فلسطین را اشغال کند بلکه میخواست همه منطقه را به اشغال درآورد همانطور که بن گری وم نخست وزیر اسبق اسراییل گفته بود که اسراییل تصمیم دارد همه منطقه را تجزیه کند.

رییس علمای فلسطین با تأکید بر اینکه قدس فقط متعلق به فلسطین نبوده بلکه متعلق به همه جهان اسلام است، گفت: چرا مسلمانان باید همیشه مدافع باشند بلکه باید به دنبال تجزیه و نابودی رژیم صهیونیستی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان باید دنبال تجزیه رژیم صهیونیستی بروند

مسلمانان باید دنبال تجزیه رژیم صهیونیستی بروند