مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 19:102017-02-21اجتماعي

وضعیت آب و هوا در روزهای آتی


مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اوایل پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب وارد کشور می شود، گفت: این سامانه بارشی پنجشنبه در بخشهایی از جنوب غرب، - غرب، جنوب شرق و پاره ای از نقاط مرکز کشور فعال خواهد بود.

احد وظیفه درباره آخرین وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اظهار کرد: در دو روز آینده، جوی نسبتاً پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است؛ در شهرهای صنعتی و پرجمعیت شاخص آلودگی در حد ناسالم برای گروه های حساس باقی خواهد ماند.

وی افزود: دمای هوا در سه روز آینده در اکثر مناطق کشور به طور نسبی افزایش خواهد یافت؛ امروز شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج پیش بینی شده است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اوایل پنجشنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور می شود، تصریح کرد: این سامانه بارشی پنجشنبه در بخشهایی از جنوب غرب، غرب، جنوب شرق و پاره ای از نقاط مرکز کشور فعال خواهد بود.

وظیفه متذکر شد: پیامد این سامانه بارشی رگبار، رعدوبرق و وزش باد خواهد بود و در مناطق کوهستانی بارش برف دور از انتظار نیست؛ پنجشنبه در نقاطی از جنوب کشور در بعضی ساعات احتمال گرد و خاک نیز وجود دارد.

وی گفت: روز جمعه گستره بارش در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور خواهد بود و شنبه دامنه فعالیت آن محدود به جنوب شرق کشور و هرمزگان می شود و به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آب و هوا در روزهای آتی

وضعیت آب و هوا در روزهای آتی