مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 19:102017-02-21پزشكي

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه


بحران خاموش در کمین مردان، برون سپاری 3 خدمت سازمان بازنشستگی به دفاتر پیشخوان دولت، وزارت بهداشت تصدی گری و تولیت را با هم می خواهد، شکستن استخوان ترقوه پسر 3 ساله در مهدکودک، - انتقاد از بدعهدی شهرداری تهران در حمایت از سه شنبه های بدون خودرو از جمله مهمترین اخبار امروز اداره اجتماعی ایسنا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه هفته اول اسفند ماه در حوزه سلامت به نام "سلامت مردان" نامگذاری شده سرویس سلامت ایسنا، گزارشی با محوریت بیماری ناباروری در مردان که اغلب نادیده گرفته می شود، نوشته است.

دکتر عباس بصیری، رییس انجمن اورولوژی ایران، به بی توجهی مردان به موضوع ناباروری خود انتقاد دارد و آن را بحران خاموش سلامت مردان می داند.

گلایه از ندادن مجوز استخدام به وزارت بهداشت/بیماری های غیرواگیر علت 90 درصد مرگ ها در ایران" دیگر خبر مهم سرویس سلامت به گلایه وزیر بهداشت مرتبط است.

حسن هاشمی وزیر بهداشت در آیین افتتاح پروژه های حوزه سلامت کشور با اعلام اینکه 90 درصد علت مرگ و میرها در ایران به دلیل بیماری های غیرواگیر است، گفت: تاکنون برای 62 میلیون ایرانی پرونده سلامت الکترونیک تشکیل شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه امروز 1290 مرکز جامع روستایی و بیش از 3000 مرکز جامع شهری در کشور خدمات ارائه می کنند با گلایه از عدم صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز سه شنبه