مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 18:402017-02-21سياسي

استخدام 146 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 95


مجوز استخدامی 146 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 95 صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل بنیاد شهید استان امروز در دیشموک در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران با بیان اینکه در سال 95 مجوز استخدامی 146 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران قطعی شد گفت: پیگیر مجوز استخدام 100 نفر دیگر از خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 96 هستیم.

منصور موسوی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از برکات خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران است افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص سپاسگذاری از خانواده های شهدا و ایثارگران، طرح سپاس در سراسر کشور در دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان در دستور کار همه مسئولان قرار گرفت به طوری که رهبر معظم انقلاب دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را در روزهای سه شنبه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی فرزندان و برخی از اعضای خانواده های شهدا و ایثارگران یکی از مهمترین مشکلات این قشر است گفت:اشتغالزایی خانواده های شهدا در اولویت برنامه های سازمان بنیاد شهید کشور است.

موسوی افزود: بنیاد شهید به دنبال ایجاد فضاهایی برای حل این مشکل بوده و در تلاش است تا از سهمیه 25 درصد ایثارگران در خصوص به کارگیری این خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 146 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 95

استخدام 146 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در سال 95