مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 18:202017-02-21بين الملل

اتحاد ملت فلسطین و گروه های فلسطینی محور پیروزی در مبارزه خواهد بود


اتحاد گروه های فلسطینی و ایستادن در کنار هم برای مبارزه با صهیونیست ها محور پیروزی ملت فلسطین است.

- یک مبارز فلسطینی اظهار کرد: اتحاد گروه های فلسطینی و ایستادن در کنار هم برای مبارزه با صهیونیست ها محور پیروزی ملت فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منیر شفیق که در ششمین اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین سخن می گفت، اظهار کرد: از حمایت های رهبر ایران از مقاومت فلسطین صمیمانه قدردانی می کنیم و قطعا با ادامه مبارزه، سقوط اسراییل نزدیک است چرا که اسراییل در موضع ضعف و انزوا قرار گرفته است.

وی افزود: در سطح بین المللی رژیم صهیونیستی مقبولیت خود را از دست داده و منزوی شده و افکار عمومی دنیا نیز علیه صهیونیست ها بسیج شده اند و ارتش رژیم اسراییل نیز قدرت گذشته را ندارد و سربازان بی انگیزه و ترسو در آن مشغول خدمتند و باید با تقویت قدرت نظامی در مقابل آنها ایستاد و قطعا ایجاد تفرقه بین گروه های فلسطینی به خاطر ترس از قدرت فلسطینیان در مقابل ارتش اسراییل است.

شفیق تاکید کرد: با وحدت می توان صهیونیست ها را از سرزمین های اشغالی و کرانه باختری خارج کرد و در 10 سال گذشته تلاش های فراوانی برای رسیدن به وحدت در فلسطین ایجاد شده اما دشمنان برای این وحدت مانع تراشی کردند اما راه حل در مقابله با اسراییل همزیستی و احترام متقابل همه گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد ملت فلسطین و گروه های فلسطینی محور پیروزی در مبارزه خواهد بود

اتحاد ملت فلسطین و گروه های فلسطینی محور پیروزی در مبارزه خواهد بود