مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 18:012017-02-21بين الملل

سازمان ملل تحویل پسر قذافی به دادگاه کیفری بین المللی را خواستار شد


سازمان ملل متحد امروز با اشاره به اینکه محاکمه سیف الاسلام قذافی بر خلاف معیارهای بین المللی است، خواستار تحویل وی به دادگاه کیفری بین المللی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، سازمان ملل متحد امروز سه شنبه مقامات لیبی را به تضمین برای تحویل سیف الإسلام پسر معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی به دادگاه کیفری بین المللی فراخواند و تأکید کرد که وی بایستی بر اساس تعهدات بین المللی لیبی محاکمه شود زیرا محاکمه سیف الإسلام در لیبی بر خلاف معیارهای بین المللی است.

پایگاه خبری الشروق با اعلام این خبر افزود که دادگاه طرابلس در جولای 2015 سیف الإسلام را به صورت غیابی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی از جمله قتل معترضان در جریان انقلاب محاکمه کرد در حالیکه نیروهای الزنتان از تحویل وی به طرابلس خودداری کرده و گفتند که تضمینی برای عدم فرار وی وجود ندارد.

در گزارش سازمان ملل که توسط دفتر حقوق بشر و هیأت این سازمان برای حمایت از لیبی تدوین شده است، از مقامات لیبی خواسته شده تا نظام کیفری خود را اصلاح کنند به خصوص اینکه در جریان محاکمه 37 متهم از جمله سیف الإسلام بسیاری از قوانین نقض شده است.

این گزارش می افزاید که این متهمان به مدت طولانی در سلول انفرادی حبس بوده و به آنها اجازه تماس با خانواده و وکلا داده نشده و چه بسا تحت شکنجه قرار گرفته اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل تحویل پسر قذافی به دادگاه کیفری بین المللی را خواستار شد

سازمان ملل تحویل پسر قذافی به دادگاه کیفری بین المللی را خواستار شد