مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 17:252017-02-21بين الملل

وزیر دفاع روسیه از آمادگی مسکو برای همکاری با ناتو خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"، وزیر دفاع روسیه روز سه شنبه گفت مسکو برای همکاری با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) درباره موضوعات مختلف از جمله مبارزه با تروریسم آمادگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، سرگیی شویگو گفت ناتو ضمن ادامه مسیر خود در رد هر نوع همکاری با روسیه، افسانه مربوط به تهدید روسیه را نیز دنبال می کند.

وی که در نشستی در جمع دیپلمات های جوان روسیه سخن می گفت افزود: درباره روابط روسیه با ناتو، رهبری این ائتلاف نظامی سیاست قبلی خود را در رد هر نوع همکاری عملی با روسیه ادامه می دهد و خود را از تهدید روسیه می ترساند.

وی با اشاره به مجموعه تمرینات نظامی ناتو در شرق اروپا، دریای بالتیک و دریای سیاه گفت : ماهیت و تمرکز این تمرینات اغلب ضد روسی است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های اطلاعاتی کشورهای عضو ناتو در اطراف سرزمین روسیه افزایش یافته است گفت در دهه گذشته فعالیت های تجسسی هوایی در طول مرزهای روسیه سه برابر شده است.

وزیر دفاع روسیه افزود بودجه نظامی کشورهای ناتو به بالای نهصد میلیارد دلار می رسد که ده ها برابر بزرگتر از بودجه دفاعی روسیه است.

شویگو افزود: به رغم همه این ها ما برای برقراری گفتگویی برابر با بروکسل درباره مجموعه ای از موضوعات مربوط به امنیت جهانی و منطقه ای آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع روسیه از آمادگی مسکو برای همکاری با ناتو خبر داد

وزیر دفاع روسیه از آمادگی مسکو برای همکاری با ناتو خبر داد