مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 16:262017-02-21دانش

دانشگاه آزاد در حوزه فرهنگ اسلامی و ایرانی همت بیشتری کند


رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد گفت: باید اهتمام فوق العاده ای در دانشگاه آزاد در حوزه فرهنگ اسلامی و ایرانی داشته باشیم تا فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر سواد و مهارت، - حداقل دانشی از هویت اسلامی و ایرانی خود کسب کنند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دومین جلسه رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی؛ رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه در محل دفتر مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری برگزار شد.

در این جلسه که معاونان دانشجویی و فرهنگی، برنامه ریزی، علوم پزشکی، پژوهشی، رییس سازمان سما، رییس مرکز حوزه ریاست و مدیرکل روابط عمومی به ارائه گزارش پرداختند، دکتر ولایتی گفت: درد مملکت ما نبود آموزش های فنی و مهارتی است و باید روی مهارت آموزی به ویژه در سما سرمایه گذاری بیشتری کرد تا تکنسین و افراد کاردان فنی تربیت کنند.

دکتر ولایتی پس از استماع گزارش اعضای هیات رییسه، ضمن تشکر از ارائه این گزارش ها و عملکرد سازمان مرکزی، با تاکید بر اینکه باید تحولی در کالبد همه دستگاه های اجرایی کشور ایجاد شود، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به اندازه کافی توسعه کمی داشته و اکنون باید به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد در حوزه فرهنگ اسلامی و ایرانی همت بیشتری کند

دانشگاه آزاد در حوزه فرهنگ اسلامی و ایرانی همت بیشتری کند