مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 15:402017-02-21فناوري

20 اسفند پایان اختلالات در شبکه


معاون فنی اپراتور اول تلفن همراه کشور : اختلالات به وجود آمده در شبکه تلفن همراه کشور تا 20 اسفند برطرف می شود .

- مرتضی طاهری بخش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود: نزدیک به چهار هزار نفر در کل ایران شبانه روزی در حال کار هستند تا ما بتوانیم در زمان عید نوروز شرمنده مردم در کل کشور نباشیم و شبکه ای پایدار در اختیار مردم قرار دهیم.

وی یکی از دلایل بروز مشکلات در ارتباط مشترکان همراه اول را توسعه شبکه این اپراتور به نسل های جدید تلفن همراه بیان کرد و گفت: در همه دنیا زمانی که برنامه ای برای اصلاح و ارتقای شبکه به نسل های بالاتر صورت می گیرد ، اختلالات بروز می کند.

معاون فنی و توسعه اپراتور اول تلفن همراه کشور تصریح کرد: شبکه همراه اول از مهر گذشته توسعه حجیم خود را در کل کشور مخصوصا در تهران شروع کرده است و این توسعه شامل تغییر تمام تجهیزاتی است که در سایت ها قرار دارد.

طاهری بخش گفت: این تغییرات شامل تمام آنتن ها و همه تجهیزات سخت افزاری در سایت ها می شود و ما کاری را که قرار بود در چهار سال انجام دهیم به دلیل نیاز و تقاضای مشتریان به شبکه دیتای پرسرعت با کیفیت بالا در یک سال انجام خواهیم داد.

وی افزود: از مهر در تهران سه هزار و 200 سایت نوسازی شده و تقریبا 90 درصد نوسازی سایت های تهران به سرانجام رسیده است و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 اسفند پایان اختلالات در شبکه

20 اسفند پایان اختلالات در شبکه