مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 14:312017-02-21دانش

عرضه آخرین دستاوردهای فضایی دانشگاه ها در کنفرانس بین المللی هوافضا


در شانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضا که با حضور وزیر ارتباطات و رییس سازمان فضایی ایران برگزار شد، آخرین دستاوردهای دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان عرضه شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، شانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضا با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات، دکتر بهرامی رییس سازمان فضایی و محققان کشورهایی از هلند، روسیه و چین در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از امروز آغاز به کار کرد و تا پنجم اسفندماه ادامه دارد.

در این مراسم دکتر حسن کریمی مزرعه شاهی، دبیر این کنفرانس با تاکید بر نقش صنعت هوافضا در تحولات کشورها گفت: اثرگذاری این فناوری تا حدی است که شاید بتوان عمده ترین بودجه های تخصیص یافته در برخی کشورهای پیشرفته و یا حتی در حال پیشرفت را شامل محصولات شاخه هوافضا و یا زیرشاخه آن دانست.

وی تحقیق، پژوهش و فعالیت های علمی دانشمندان را عامل به حرکت درآوردن چرخ فناوری در کشورها توصیف کرد و ادامه داد: در این راستا برگزاری سمینارها و کنفرانس های علمی نقش بسزایی را در تشویق به تولید علم و دانش و تحقق پژوهش برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه آخرین دستاوردهای فضایی دانشگاه ها در کنفرانس بین المللی هوافضا

عرضه آخرین دستاوردهای فضایی دانشگاه ها در کنفرانس بین المللی هوافضا