مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 10:552017-02-21اجتماعي

انتقاد محیط زیست از بدعهدی شهرداری تهران در حمایت از سه شنبه های بدون خودرو


مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح آخرین دستاوردهای «پویش سه شنبه های بدون خودرو» و انتقاد از عملکرد شهرداری در حمایت از این پویش، - مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح آخرین دستاوردهای پویش سه شنبه های بدون خودرو و انتقاد از عملکرد شهرداری در حمایت از این پویش، از برگزاری جشنواره شهر سبز خبر داد.

محمد درویش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیوستن شهرهای جدید به پویش سه شنبه های بدون خودرو با تاکید بر اینکه در استان خوزستان این جنبش در حال شکل گیری است، اظهار کرد: از خوزستان شهرهای بوشهر، آبادان و بهبان به این پویش ملحق شده اند.

تاکنون بهترین عملکرد در حمایت از پویش را در شهرهای اصفهان می بینیم، شهر یزد نیز به خوبی در حال فعال شدن است و تعداد زیادی از شهروندان و مدیران از این پویش حمایت می کنند.

تبریز هم پیشرفت خوبی داشته و در زمینه ایجاد مسیرهای ایمن دوچرخه سواری اقدامات خوبی در این شهر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی کارهای جالبی در زمینه تبلیغ سه شنبه های بدون خودرو انجام می دهند، گفت: اتحادیه ناشرین کتاب تصمیم گرفتند روی سربرگ های خود نقش سه شنبه های بدون خودرو را درج کنند، همچنین پوسترهایی برای شعبات خود در سراسر کشور فرستاده اند تا همه کتابف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد محیط زیست از بدعهدی شهرداری تهران در حمایت از سه شنبه های بدون خودرو

انتقاد محیط زیست از بدعهدی شهرداری تهران در حمایت از سه شنبه های بدون خودرو