مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 10:452017-02-21سياسي

تسلیت رییس سازمان پدافند غیر عامل به مناسبت درگذشت مادر سردار نقدی


رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی درگذشت مادر سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام سردار جلالی به شرح زیر است: سردار محمدرضا نقدی، معاون محترم فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه ی عزای بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درگذشت انسانی مومنه و پرهیزگار،مادر محترمتان موجب تأثر شد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به برکت شهیدان بزرگوار به ثمر نشسته و تداوم یافته، بی تردید مرهون زحمات و بردباری چنین مادرانی باایمان است.

این مادر صبور و فداکار که در پرتو ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، وجود خود را وقف پرورش فرزندانی شجاع و دلبسته به آرمان های بلند عاشورایی کرد، به یقین اجری بزرگ نزد حضرت حق خواهد داشت.

حاجیه خانم بی بی صائب ام الشهید جاویدالاثر محمدعلی نقدی از مادران صالحه ایران زمین بود که با تربیت فرزندانی صادق و خدمتگزار دین خود را به جامعه اسلامی ادا کرد.

یقیناً روح پاک این بانوی فداکار و فقیده سعیده در جوار رحمت الهی با فرزند شهیدش محشور خواهد بود و مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس سازمان پدافند غیر عامل به مناسبت درگذشت مادر سردار نقدی

تسلیت رییس سازمان پدافند غیر عامل به مناسبت درگذشت مادر سردار نقدی