مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 03:252017-02-21بين الملل

بیش از چهار و نیم میلیون سودانی به کمک های فوری نیاز دارند


نزدیک به دو میلیون کودک سودانی از سوء تغذیه حاد رنج می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما" به نقل از خبرگزاری شین هوا، برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل متحد با انتشار بیانیه ای اعلام کرد چهار میلیون و ششصد هزار نفر در مناطق مختلف سودان به کمکهای بشردوستانه فوری نیاز دارند.

در بیانیه برنامه جهانی غذا آمده است این نهاد بشردوستانه بین المللی باید در سال دو هزار و هفده به چهار میلیون و ششصد هزار نفر در سرتاسر سودان امدادرسانی کند.

طبق این بیانیه سه میلیون و چهارصد هزار نفر از افراد نیازمند به کمکهای بشردوستانه در منطقه آشوبزده دارفور، یک میلیون و دویست هزار نفر در مناطق شرقی، استان نیل آبی، کردفان جنوبی و ابیه سودان زندگی می کنند.

برنامه جهانی غذا افزود دسترسی نهادهای امدادرسان به قشرهای نیازمند در مناطق مختلف این کشور به علت برخی عوامل از جمله ناامنی، بی ثباتی، درگیریهای مسلحانه و شرایط نامساعد جوی مختل شده و موجب تشدید بحران آوارگان در این کشور شده است.

در بیانیه برنامه جهانی غذا آمده است شرایط نامناسب اقتصاد کلان و تغییرات ناگوار اقلیمی منجر به تشدید نرخ تورم و افزایش قیمت مواد غذایی در سودان شده است به طوری که قیمت ذرت که از مواد غذایی پایه و پرمصرف در سودان محسوب می شود نسبت به متوسط قیمت آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از چهار و نیم میلیون سودانی به کمک های فوری نیاز دارند

بیش از چهار و نیم میلیون سودانی به کمک های فوری نیاز دارند